UWAGA! Poniżej znajduje się nowa wersja regulaminu, która obowiązuje od 14.12.2023 – by zapoznać się z obowiązującą do tego terminu wersją regulaminu kliknij TUTAJ.
Regulamin programu lojalnościowego
§ 1 Postanowienia ogólne
- Regulamin Programu Lojalnościowego określa zasady korzystania przez Klientów z Programu Lojalnościowego.
- Następujące pojęcia mają w Regulaminie Programu poniższe znaczenie:
Organizator – KOMBINAT KONOPNY Spółka Akcyjna z siedzibą pod adresem ul. Berylowa 7F, 82-310 Gronowo Górne, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego w Olsztynie, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000864387, numer REGON 387374060, numer NIP 5783144484, o kapitale zakładowym wynoszącym 2.816.600,00 PLN wpłacony w całości;
Program Lojalnościowy, Program – akcja promocyjna pod nazwą „Program Lojalnościowy” organizowana przez Organizatora. Program nie stanowi gry losowej lub zakładu wzajemnego w rozumieniu ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych (tj. z dnia 16 listopada 2022 r., Dz.U. z 2023 r. poz. 227 z późniejszymi zmianami);
Regulamin Programu – niniejszy regulamin Programu Lojalnościowego;
Regulamin Sklepu – regulamin Sklepu, dostępny pod adresem https://wp.kombinatkonopny.pl/regulamin/;
Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Organizatora pod adresem www.wp.kombinatkonopny.pl, na zasadach określonych w Regulaminie Sklepu;
Uczestnik Programu Lojalnościowego – każda osoba, która zarejestrowała w Sklepie Konto Klienta zgodnie z Regulaminem Sklepu oraz zaakceptowała treść Regulaminu Sklepu;
Klient – każdy podmiot, który korzysta z usług i funkcjonalności Sklepu, a w szczególności dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu;
Konto – konto w Sklepie, które Klient może, ale nie musi zakładać, w którym są gromadzone dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego zamówieniach w Sklepie;
Katalog – lista produktów dostępna w Sklepie Organizatora pod adresem: https://wp.kombinatkonopny.pl/produkty/;
Okres Naliczania Punktów – okres od momentu uruchomienia Programu Lojalnościowego do czasu jego zakończenia;
Polityka prywatności – polityka prywatności dostępna pod adresem https://wp.kombinatkonopny.pl/polityka-prywatnosci/;
Produkt – dostępny w Sklepie produkt lub usługa będąca przedmiotem umowy między Klientem a Organizatorem;
RODO – rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz.UE.L Nr 119, str. 1 z późniejszymi zmianami).
§ 2 Przyznawanie punktów w Programie Lojalnościowym
Uczestnik po dokonaniu zweryfikowanego zakupu (zamówienie o statusie “zrealizowane”) otrzymuje od Organizatora za pośrednictwem Sklepu punkty – naliczane według poniższych zasad:
- Punkty przyznawane są od momentu uruchomienia Programu Lojalnościowego (15.10.2022) i dokonania przez Uczestnika dowolnego zakupu Produktów w Sklepie.
- Naliczone i niewykorzystane punkty tracą ważność po 6 miesiącach od dnia ich przyznania.
- Przy określaniu liczby punktów pomija się umowy sprzedaży Produktów zawarte za pośrednictwem Sklepu, które uległy następnie rozwiązaniu, w szczególności na skutek skorzystania przez Uczestnika z prawa odstąpienia od umowy przewidzianego przepisami ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (tj. z dnia 28 stycznia 2020 roku, Dz.U. z 2020 r. poz. 287).
- Zamówienia składane Organizatorowi, które nie skutkują naliczaniem punktów, to zamówienia:
- z pominięciem witryny Sklepu (np. w formie telefonicznej, mailowe, złożone osobiście),
- za pośrednictwem witryny Sklepu, ale bez uprzedniego zalogowania do konta w Sklepie.
- W przypadku zakupu Produktu przez Uczestnika w warunkach opisanych powyżej, Uczestnikowi przyznane zostaną punkty. Liczba punktów uzależniona jest od rodzaju Produktu. Organizator każdorazowo informuje Użytkownika o liczbie punktów, które zostaną przyznane poprzez stosowną adnotację w opisie Produktu w Sklepie albo w inny widoczny sposób.
- Za zakup niektórych Produktów Użytkownik może nie otrzymać punktów. W takim przypadku na stronie Produktu w Sklepie nie będzie informacji o możliwości uzyskania punktów.
- Punkty przyznawane są automatycznie po dokonaniu zamówienia oraz zmiany jego statusu na “zrealizowane”, z zastrzeżeniem punktu 3 powyżej.
- W przypadku ustalenia, że punkty przyznane zostały nienależnie, w szczególności tytułem umów sprzedaży Produktów zawartych poza Okresem Naliczania Punktów albo też umów, które uległy następnie rozwiązaniu – Organizator ma prawo odebrać Uczestnikowi naliczone wcześniej punkty.
- Organizator może organizować dodatkowe promocje – polegające na przyznawaniu Uczestnikom punktów na zasadach korzystniejszych niż opisane w punktach 1-7 powyżej.
- Punkty zebrane w Programie Lojalnościowym są niezbywalne.
§ 3 Wykorzystanie punktów w Programie Lojalnościowym
- Zebrane w ramach Programu punkty Uczestnik może wymienić podczas dokonywania zakupów na kwotową obniżkę wartości zakupu Produktu.
- Zamiana może zostać dokonana poprzez kliknięcie stosownej opcji na etapie przejścia do koszyka / płatności przy zamówieniu.
- Każdy zebrany 1 (jeden) punkt ma wartość 1 zł (jednego złotego), którą można przeznaczyć na zniżkę przy kolejnym zamówieniu.
- Punkty przypisywane są do konta Uczestnika w Sklepie i widoczne w zakładce Punkty.
- Uczestnik może wykorzystać punkty poprzez wymianę ich na kwotowy rabat w procesie zamawiania Produktów za pośrednictwem Sklepu.
- W przypadku, gdy Uczestnik zdecyduje się na odstąpienie od umowy sprzedaży Produktu, w odniesieniu do której wykorzystał punkty z powołaniem na konsumenckie prawo odstąpienia – punkty nie będą mu zwracane.
- Uczestnik jest uprawniony do wykorzystania przyznanych mu środków przez wymianę ich na zniżkę na Produkt dostępny w ramach Katalogu zamieszczonego w Sklepie.
- Na każdej karcie Produktu znajduje się stosowna informacja o liczbie uzyskanych punktów w przypadku nabycia danego Produktu.
- Punkty przyznane Uczestnikowi mogą być przez Uczestnika wykorzystane w terminie 6 miesięcy od dnia ich przyznania.
§ 4 Czas trwania Programu Lojalnościowego
- Program Lojalnościowy zostaje wprowadzony na czas nieokreślony, począwszy od dnia 15.10.2022.
- Organizator może podjąć decyzję o zakończeniu Programu Lojalnościowego w dowolnym czasie – z zastrzeżeniem, że Organizator poinformuje Uczestników o zamiarze zakończenia Programu Lojalnościowego ze stosownym wyprzedzeniem, co najmniej na 1 (jeden) miesiąc wcześniej, tak aby umożliwić wykorzystanie punktów.
- Organizator umożliwi Uczestnikom wymianę pozyskanych punktów na zniżkę produktową.
- W przypadku zakończenia Programu niewykorzystane punkty tracą moc i nie mogą być w żaden sposób wykorzystane po zakończeniu Programu (zwłaszcza w celu zapłaty za Produkty w Sklepie).
- Uczestnik nie musi wykorzystywać punktów zebranych ze swoich zamówień.
§ 5 Przetwarzanie danych osobowych
- Administratorem danych osobowych zebranych podczas Programu Lojalnościowego jest Organizator. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do założenia Konta i uczestnictwa w Programie Lojalnościowym.
- Dane osobowe będą przetwarzane przez Organizatora zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami, w tym RODO oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781 z późniejszymi zmianami).
- Organizator przetwarza dane osobowe Uczestników celem i przez okres niezbędny do przeprowadzenia i rozliczenia Programu Lojalnościowego.
- Podstawą przetwarzania danych Uczestnika jest:
- przeprowadzenie Programu Lojalnościowego zgodnie z zaakceptowanym przez Uczestnika Regulaminem Sklepu i Regulaminem Programu (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
- prawnie uzasadniony interes Organizatora, polegający w szczególności na dochodzeniu roszczeń względem Uczestników lub obronę przed zgłaszanymi roszczeniami oraz prowadzenie korespondencji itd. (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
- W pozostałym zakresie do przetwarzania danych Uczestników, w tym w szczególności do ich praw, zastosowanie znajdą postanowienia Polityki prywatności.
§ 6 Reklamacje
- W przypadku niezadowolenia ze sposobu przebiegu Programu Lojalnościowego, Uczestnicy mają możliwość złożenia reklamacji – w szczególności:
- w formie pisemnej pocztą tradycyjną na adres: KOMBINAT KONOPNY S.A. ul. Berylowa 7F, 82-310 Gronowo Górne
- lub na adres mailowy: [email protected]
- Termin rozpatrzenia reklamacji przez Organizatora to 14 dni od daty wpływu reklamacji do Organizatora. Odpowiedź na reklamacje dokonana zostanie listownie lub za pośrednictwem poczty email, w zależności w której z tych form Uczestnik zgłosił reklamację.
- Postępowanie reklamacyjne jest dobrowolne i nie wyłącza prawa Uczestnika do dochodzenia roszczeń na drodze postępowania sądowego.
§ 7 Postanowienia końcowe
- Organizator uprawniony jest do zmiany treści Regulaminu z ważnych przyczyn, takich jak:
- wprowadzenie nowych usług, produktów lub funkcjonalności w ramach Sklepu;
- wprowadzenie niezbędnych zmian technologicznych dotyczących Sklepu;
- dostosowanie do zmian prawa;
- konieczność zmiany niezbędnych danych i informacji.
- Zmiana Regulaminu nie może naruszać praw nabytych przez Uczestników.
- W odniesieniu do Uczestników niebędących konsumentami w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego do rozstrzygania wszelkich sporów wynikłych ze stosowania Regulaminu właściwy jest sąd powszechny właściwy ze względu na siedzibę Organizatora.
- Regulamin nie wyłącza oraz nie ogranicza żadnych uprawnień Uczestników będących konsumentami w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego, które przysługują mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa.
- W przypadku sprzeczności pomiędzy postanowieniami Regulaminu, a bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa pierwszeństwo mają te przepisy.
- W sprawach nieuregulowanych Regulaminem Programu Lojalnościowego, zastosowanie mają postanowienia Regulaminu Sklepu i Polityki Prywatności.
- Uczestnik ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń także za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
- Regulamin obowiązuje od dnia 14.12.2023 roku.[M1] Uczestnicy mogą w dowolnym momencie uzyskać dostęp do Regulaminu Programu poprzez link umieszczony na stronie wp.kombinatkonopny.pl. Uczestnicy mogą go również pobrać i wydrukować. Plik z Regulaminem Programu zapisano w formacie PDF (Portable Document Format), który można otworzyć za pomocą programu Adobe Acrobat Reader, dostępnego na stronie internetowej Adobe Systems Software.
Ściągnij aktualny regulamin programu lojalnościowego – LINK
Poprzednia wersja regulaminu programu lojalnościowego (obowiązuje do 14.12.2023) – LINK