Zgłoszenia, zwroty i reklamacje

Drogi Kliencie! Jeśli jesteś niezadowolony z jakości któregoś z naszych produktów, masz problem z zamówieniem, bądź potrzebujesz skonsultować się z obsługą sklepu, przeczytaj poniższą instrukcję, która ułatwi nam szybkie i sprawne rozwiązanie problemu.

1. Wybierz rodzaj zgłoszenia

Wybierz odpowiedni rodzaj zgłoszenia
(zwrot, reklamacja lub pozostałe)
i postępuj zgodnie z poniższymi informacjami.

2. Poczekaj na naszą odpowiedź

Gdy tylko otrzymamy Twoje zgłoszenie skontaktujemy się z Tobą i poinformujemy o kolejnych krokach.

3. Wypełnij i wyślij formularz

Wypełnij odpowiedni formularz i wyślij go do nas. Gdy sytuacja będzie tego wymagała odeślij także wadliwy produkt (poinformujemy Cię o tym).


Zwroty:

Masz prawo odstąpić od umowy w terminie do 30 dni od dnia złożenia zamówienia lub do 14 dni od odebrania przesyłki. Nie musisz podawać powodu zwrotu.

1. W celu odstąpienia od umowy wypełnij i wyślij nam aktualny formularz na adres mailowy [email protected] lub za pośrednictwem listu na adres:

KOMBINAT KONOPNY S.A.
ul. Berylowa 7F,
82-310 Gronowo Górne

2. Zwróć produkty w terminie 14 dni od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

3. Zwracający pokrywa koszt przesyłki.

4. Do 14 dni od otrzymania produktów zwrócimy Ci pieniądze.

5. Przed odesłaniem produktów upewnij się, że możesz je zwrócić, w tym celu skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem: +48 533 355 327 lub wyślij wiadomość na adres: [email protected]

Pamiętaj, że zwracany towar nie może posiadać znamion użytkowania oraz musi być oryginalnie ometkowany!

Reklamacje:

Jeśli jesteś niezadowolon_ z jakości któregoś z naszych produktów lub zdarzyła się sytuacja, która wręcz uniemożliwiła jego prawidłowe stosowanie, zastosuj się do poniższej procedury:

1. Opisz możliwie dokładnie wadę dotyczącą produktu i wyślij wiadomość z opisem na adres mailowy: [email protected]

2. Dołącz zdjęcia związane z reklamacją. Przyśpieszy to rozpatrzenie Twojej sprawy i pozwoli na lepsze zrozumienie zgłoszenia naszemu zespołowi.

3. Każdą reklamację rozpatrujemy indywidualnie w ciągu 14 dni od momentu wpłynięcia zgłoszenia.

4. Zachowaj zareklamowane przez Ciebie produkty do czasu rozpatrzenia Twojej sprawy.

5. Poczekaj na kontakt z naszej strony i postępuj zgodnie ze wskazówkami, których Ci udzielimy.

Pozostałe:

Jeśli masz problem z niezgodnością w zamówieniu, Twoja paczka zaginęła, uważasz, że wystąpił problem z naliczaniem punktów w programie lojalnościowym, postępuj zgodnie z instrukcją:

1. Jeśli problem dotyczy niezgodności towarów w paczce, bądź problemu z zamówieniem, napisz wiadomość na adres mailowy: [email protected]

W tytule maila wpisz numer zamówienia, co znacząco przyspieszy proces weryfikacji danej sprawy.

2. Zamówienia złożone do godziny 12:00 zazwyczaj realizujemy w ten sam dzień, w przypadku większego obłożenia (okres świąteczny, czas realizacji może wydłużyć się do 2-3 dni roboczych).

3. Jeśli problem dotyczy programu lojalnościowego, skontaktuj się z naszym opiekunem, wysyłając wiadomość na adres mailowy: [email protected]


Nie znalazłeś tu rozwiązania swojego problemu?


Sprawdź, czy nie odpowiedzieliśmy na Twoją wątpliwość w sekcji FAQ / napisz do nas lub zadzwoń:
Telefon:

+48 533 355 327
+48 661 446 886

Koszt połączenia jest zgodny z cennikiem danego operatora.

Pracujemy w godzinach:
pon. – pt. 7:00 – 15:00

Adresy mailowe:

[email protected]
[email protected]
zamó[email protected]

[email protected]

Zazwyczaj odpowiadamy na wiadomości w ciągu 1 – 2 dni roboczych.

Adresy do zwrotów i reklamacji:

KOMBINAT KONOPNY S.A.
ul. Berylowa 7F,
82-310 Gronowo Górne


Dane do przelewów


Dane firmy

KOMBINAT KONOPNY SA
ul. Berylowa 7F,
82-310 Gronowo Górne

Rachunek bankowy (przelewy krajowe i zagranicze)

Bank: Alior Bank
Numer konta: 79 2490 0005 0000 4530 4720 5359
IBAN: PL79 2490 0005 0000 4530 4720 5359
BIC: ALBPPLPW